14 Ekim 2012 Pazar

Günlük Yaşamın Psikopatolojisi # 1

"Sütün az bulunduğu ve pahalı olduğu bir dönemde , ne zaman süt kaynatsam , ne kadar da titizlensem taşırmaya başladım . Bu sinir bozucu şeyi dert edip üzerine gitmeme rağmen nedenini çıkaramadım . Bu sakarlık çok sevdiğim beyaz teriyerin ( adı Rusça Droujok / Arkadaş ) ölümüyle başlasaydı normal kabul ederdim . Hayır , köpeğimin ölümünden sonra süt taşırmayı bıraktım . Aklıma şu geldi : < Sütü ar
tık taşırmıyorum ; taşan süt yere ya da ocağa dökülseydi hiçbir işe yaramayacaktı. > O an gözümün önüne geldi . Yanıma oturmuştu ; gözlerini kocaman açmış halde sütün kaynamasını izliyordu . Kafasını hafifçe yana yatırmış , kuyruğunu sallayan köpek ona yarayacak kazanın gerçekleşmesini bekliyordu ... O an anladım : Köpeğim sandığımdan önemliymiş,onu çok sevmişim..." Lou Andreas - Salome ( Sigmund Freud / Sakarlıkların doğası )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder